In Auchan’s Green Weeks campaign, sustainable products were featured in stores for two weeks
In Auchan’s Green Weeks campaign, sustainable products were featured in stores for two weeks. Many terms and trademarks are used to classify products on the label or packaging, and it is not easy to adjust between them. The attached infographic describes the most frequently occurring ones, thereby facilitating orientation and informed consumer decision-making.
Related news
Data-driven decisions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mars achieves another 1.9% reduction in absolute greenhouse gas emissions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >MMSZ Green Club meeting at Danone: sustainable operations in practice
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: the gross average salary was 693,700 forints, 9.0 percent higher than a year earlier.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The state banned the purchase of Alföldi Tej
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Corn market: weak harvest, growing uncertainty, shifting imports
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >