Az Auchan Green Weeks kampányában két héten át fenntartható termékek kerültek előtérbe az áruházakban
Az Auchan Green Weeks kampányában két héten át fenntartható termékek kerültek előtérbe az áruházakban. A termékek besorolására számos kifejezést és védjegyet használnak a címkén vagy csomagoláson, amelyek között nem könnyű kiigazodni. A csatolt infografika a leggyakrabban előfordulókat ismerteti, ezzel is megkönnyítve a tájékozódást és a tudatos fogyasztói döntést.
Kapcsolódó cikkeink
K&H: Az EP tiszta vizet öntött a pohárba
A légkörbe jutó üvegházhatású gázok mennyiségének további csökkentéséről döntött az…
Tovább olvasom >Szigorít az EU: a vállalatoknak már nem elég „zöldnek látszani”
A BDO Magyarország ESG üzletágának elemzése a fenntarthatóság területét érintő…
Tovább olvasom >Még két héten át segíthetik az Auchan vásárlói a Magyar Vöröskeresztet és az Együtt a Daganatos Gyermekekért Alapítványt
Még két héten keresztül adományozhatnak Bizalompontokat az Auchan vásárlói, amellyel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Idén is erős húsvéti forgalomra számít a SPAR
A SPAR Magyarország felkészült a húsvéti ünnepekre: a korábbinál is…
Tovább olvasom >Hat kategóriában ítélték oda a Magyar Sommelier Szövetség díjait
Kilencedik alkalommal döntött a Par Excellence díj odaítéléséről a Magyar…
Tovább olvasom >Rövid távon a fizetés, hosszú távon az egyensúly a legfőbb munkavállalói igény
A Boston Consulting Group (BCG) globális, többek között a Profession.hu bevonásával…
Tovább olvasom >