Maltesers launches Maternal Mental Health campaign
Maltesers has launched a new social media campaign for Maternal Mental Health Month that features the challenges that mums face when returning to work after maternity leave.
For the campaign, Mars Wrigley owned brand teamed up with both Channel 4 and Buzzfeed to provider a wider platform for mums returning to work to share their stories and normalise the challenges, emotions and experiences that come along with it.
Grocery Gazette
Related news
Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign for self-identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl launches new international campaign with a clear message
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Preservation of value with modern cleaning technology: the stairs of the Batthyány Mausoleum have been renovated
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mixed to taste – a sauce revolution in the American market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >