Maltesers launches Maternal Mental Health campaign
Maltesers has launched a new social media campaign for Maternal Mental Health Month that features the challenges that mums face when returning to work after maternity leave.
For the campaign, Mars Wrigley owned brand teamed up with both Channel 4 and Buzzfeed to provider a wider platform for mums returning to work to share their stories and normalise the challenges, emotions and experiences that come along with it.
Grocery Gazette
Related news
Auchan is campaigning for greener consumer choices in July
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Owen Wilson is the new face of Wolt’s international campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New AXE Fine Fragrance collection: the scent you can’t get out of your head!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >THE LATEST ISSUE OF TRADE MAGAZIN IS OUT!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >