Az anyák mentális egészségéért kampányol a Maltesers
Új kampányt indított a közösségi média platformjain a Maltesers. A Maternal Mental Health Month lényege, hogy fókuszba helyezze azokat a kihívásokat, amelyekkel az anyák szembesülnek, miután gyermekszülést követően visszatérnek a munka világába.
A kampányban a Maltesers a Channel4-ral és a Buzzfeeddel lépett partnerségre, hogy minél szélesebb körben tegye lehetővé olyan anyák történeteik, akik gyermekeik születése után újra dolgozni kezdtek.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
„Csak úgy!” – Egy különleges kampány a Moments ostyával
A Moments ostya idei őszi kampánya nem csupán egy új…
Tovább olvasom >Az ittas vezetés visszaszorítására indított kampányt a Diageo Amerikában
A Diageo North America, az NFL, az Anyák az Ittas…
Tovább olvasom >Megjelent a Gyermelyi új reklámfilmje
A Gyermelyi elindította legújabb, átfogó kampányát, amely az együtt töltött…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >