SPAR starts comprehensive salt reduction programme
SPAR has launched a programme for manufacturing, selling and popularising products – various baked goods and breads, cold cuts and meat products – with a reduced salt content.
Head of communications Márk Maczelka told: this year SPAR cuts the sugar content of private label products by 50 percent, and the taste of low-sugar and low-fat products doesn’t change. SPAR also takes steps to make the products of suppliers comply with the company’s salt and sugar expectations. /
Related news
Marodi Superfoodie Tagliatelle pastas
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A SPAR tovább fejleszt: több mint egymilliárdos modernizációval nyílt újra két budapesti szupermarket
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sensobus rolls into Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Qvik mobile payment: first available nationwide at Praktiker
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Revolut: full crypto withdrawal in Hungary – customers given a tight deadline
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OTP Group tops the Central and Eastern European region for the third time in The Banker magazine’s Top 100 international banks ranking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
