Átfogó sócsökkentő programot indított a SPAR
A SPAR a visszafogottabb cukorfogyasztást ösztönző „Kevesebb cukor – több vitalitás!” elnevezésű programjával párhuzamosan indította el a csökkentett mennyiségű sót tartalmazó termékek előállítását, forgalmazását és népszerűsítését. Ez azokat az élelmiszer-kategóriákat érinti, amelyeket a lakosság rendszeresen fogyaszt, és amelyek általában a napi sóbevitel nagy részét teszik ki: a kenyerek és pékáruk, valamint a felvágottak és a húskészítmények.
– A SPAR a vásárlók körében népszerű életmódprogramja, illetve a tudatos táplálkozás vagy az ételintoleranciával élők segítése mellett idén 50 tonnával csökkenti a saját márkás termékek cukortartalmát. Újabb lépésünk, hogy a lakosság legszélesebb körében fogyasztott saját márkás élelmiszereink sótartalmát – az ízélmény megtartása mellett – jelentősen mérsékeljük. A vásárlói kóstoltatások és íztesztek segítségével végzett kutatásaink eredményeit figyelembe véve már 2019-ben jelentősen csökkentett sótartalmú saját márkás húsáruk és húskészítmények kerülnek az üzleteinkbe, illetve kiemelt figyelmet fordítunk arra, hogy a beszállítóink termékei is eleget tegyenek elvárásainknak – mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője. //
Kapcsolódó cikkeink
Májustól papíralapú zacskóba kerülnek a pékáruk a SPAR-ban
Újabb lépést tesz a SPAR a környezeti fenntarthatóság felé: május…
Tovább olvasom >Magazin: Lassuló növekedés, gyorsuló infláció, keleti zárás
Az Oroszország által Ukrajna ellen indított háború, az ennek következtében…
Tovább olvasom >FAO: A cél az élelmezésbiztonság és a fenntartható fejlődés a válságok és kihívások ellenére
Az elmúlt két év felforgatta életünk minden területét. Szerencsére, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tíz tonna állateledellel támogatja a Lidl a menhelyi kisállatokat
Vásárlói közreműködésével összesen közel 10 ezer kilogramm állateledellel támogatja a NOÉ…
Tovább olvasom >Nőtt a Coop forgalma tavaly
A Coop Gazdasági Csoport árbevétele tavaly 3 százalékos emelkedéssel 674…
Tovább olvasom >A gyereknap miatt 30 százalékkal megnő a játékok forgalma egy kutatás szerint
A gyereknap miatt május utolsó két hetében nagyjából 30 százalékos…
Tovább olvasom >