Molson Coors To Launch Coca-Cola’s First Alcoholic Beverage In The US
Molson Coors Beverage Co has announced a partnership with Coca-Cola Co to make and sell an alcoholic version of the beverage company’s Topo Chico sparkling water in the United States.
The US launch of the hard seltzer version will help Coca-Cola push further into alcoholic drinks and expand its market beyond Latin America and Japan, where it sells Lemon-Do drink.
Molson Coors will launch Topo Chico in the first half of 2021, its third hard seltzer to hit the shelves.
ESM
Related news
A star is born – say hello to dirty soda!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ágnes Topor: “Many are unaware of the sales-boosting effect of vouchers”
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ben Stiller gets into the better-for-you soda space
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
KSH: in September, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The European Parliament has adopted a new, stricter definition of meat
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Honey Trial 2025 – Record prizes and a challenging year for domestic beekeepers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >