Alkohol a Coca-Colától
A Molson Coors partnerségre lépett a Coca-Colával annak érekében, hogy az USA-ban piacra dobja alkoholtartalmú termékét, a Topo Chico-t.
A hard seltzer által a Coca-Cola tovább terjeszkedhet az alkoholos italok piacán, s egyúttal kiterjesztheti piacát Latin-Amerikára és Japánra, ahol Lemon-Do termékeit értékesíti.
A Molson Coors 2021 első felében dobja piacra a Topo Chico-t.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A technológiai fejlődés és az üzleti utazások
Az International Workplace Group (IWG) – a hibrid munkamegoldások piacának…
Tovább olvasom >K&H: ajándékot, de mit és melyik boltból?
A karácsonyi ajándékozás során a fiatalok körében a ruhák vannak…
Tovább olvasom >