40 billion HUF for detergents, 20 billion HUF for fabric softener
The retail sales of detergents were below average, while the retail sales of fabric softeners showed an above the average growth in domestic retail trade between August 2016 and July 2017.
Compared with the previous twelve months: the sales volume of detergents were stagnated on the market, while in value a 7 percent increase occured. Sales exceeded 40 billion HUF. In case of fabric softeners a 7 percent increase occured in volume and 6 percent increased occured in value, the sales amounted to 20 billion HUF – according to Nielsen’s retail index. (Source: Nielsen)
Related news
How is Hungary’s demographic decline transforming retail?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Black November brought a breakthrough concept to MediaMarkt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAV: almost 1,700 liters of counterfeit detergent found in a van
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Record-breaking Black Friday in online orders
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign launched to dispel misconceptions about meat and dairy products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Power in every sip
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

