Generation Z and alcohol
Premium Gin Hungary is monitoring international drinking trends and since the end of last year the company has been researching the drinking habits of Generation Z. Recent changes in consumer behaviour suggest that the stability of the market has faltered. The first signs came in 2018, from a study revealing that Gen Z drinks 20% less alcohol per person than Generation Y did in their early twenties. Gen Z is underrepresented in beer and wine consumption. //

They drink 20% less alcohol
This article is available for reading in Trade magazin 2024/11
Related news
Rapid changes, adaptive path
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Could there be a turnaround?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
K&H: December SZÉP card top list: is a trend reversal expected this year?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >You can still use bubi in the capital after December 23rd
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Rome’s Trevi Fountain to be charged from February 1st
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
