Lidl works with WWF to reduce its environmental impact
Lidl has become the first discount supermarket to team up with WWF, with the goal of halving the environmental impact of the average UK shopping basket by 2030. Signing the organisation’s Retailer’s Commitment for Nature, Lidl is joining Co-op, M&S, Sainsbury’s, Tesco and Waitrose – this means that 60% of the United Kingdom’s food market is working with WWF to reach the target.
This article is available for reading in Trade magazin 2023/4.
Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl Hungary’s food rescue program helped 700 people in need
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl continues its partnership with the UEFA Europa League and the UEFA Conference League
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The downside of Matcha fever: the popular drink can also cause hair loss
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >