A WWF-fel együttműködve csökkenti a Lidl környezeti hatását
A diszkontláncok közül elsőként a Lidl kezdett együttműködésbe a WWF-fel annak érdekében, hogy 2030-ig lefelezze az átlagos brit bevásárlókosár környezeti hatását.
A szervezet „Kiskereskedők a természetért” című kötelezettségvállalási dokumentumát aláírva a Lidl a Co-op, az M&S, a Sainsbury’s, a Tesco és a Waitrose áruházláncokhoz csatlakozott, és így már az Egyesült Királyság élelmiszerpiacának 60%-a dolgozik együtt a WWF-fel a cél eléréséért.
A Lidl amellett, hogy a légkör maximum 1,5 fokos felmelegedését elősegítő nettó zéró célokat tűzött ki minden területen, csatlakozik a WWF ellátási lánc kibocsátásának csökkentésére összpontosító kiskereskedői éghajlatvédelmi akciójához is.
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott…
Tovább olvasom >Közel 200 új munkahely nyílik a Lidl-nél a nyári szezonra
Megkezdte a Lidl a nyári szezonra való toborzást és összesen…
Tovább olvasom >A Lidl fenntarthatósági törekvéseiről beszélt a Fruit Logisticán
A berlini Fruit Logistica konferencia fontos fórumot biztosított a kereskedelmi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Veszélyben az idei gyümölcstermés a fagyok miatt
Marad az április első felének megfelelő hőmérséklet és éjszakánként talajmenti,…
Tovább olvasom >Egy tv-show is befolyásolhatja a gazdasági kultúrát – Máté Krisztina a legújabb FutureTalks podcastban
Máté Krisztina, az ismert televíziós személyiség több, mint 15 éve…
Tovább olvasom >Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két hónapjában éves szinten
Romániában 9,8 százalékkal nőtt a kiskereskedelmi forgalom 2024 első két…
Tovább olvasom >