A WWF-fel együttműködve csökkenti a Lidl környezeti hatását
A diszkontláncok közül elsőként a Lidl kezdett együttműködésbe a WWF-fel annak érdekében, hogy 2030-ig lefelezze az átlagos brit bevásárlókosár környezeti hatását.
A szervezet „Kiskereskedők a természetért” című kötelezettségvállalási dokumentumát aláírva a Lidl a Co-op, az M&S, a Sainsbury’s, a Tesco és a Waitrose áruházláncokhoz csatlakozott, és így már az Egyesült Királyság élelmiszerpiacának 60%-a dolgozik együtt a WWF-fel a cél eléréséért.
A Lidl amellett, hogy a légkör maximum 1,5 fokos felmelegedését elősegítő nettó zéró célokat tűzött ki minden területen, csatlakozik a WWF ellátási lánc kibocsátásának csökkentésére összpontosító kiskereskedői éghajlatvédelmi akciójához is.
A cikk a Trade magazin 2023/4. lapszámában olvasható.
Kapcsolódó cikkeink
Sikerrel zárult a Lidl Magyarország Egészségesen az iskolapadban tudatosságnövelő kampánya
Az általános iskolai osztályoknak meghirdetett verseny keretében országszerte 71 iskolából…
Tovább olvasom >A keménydiszkontok közül az Aldi Süd kínál elsőként élelmiszer házhozszállítást
Az Aldi Süd először Németországban kínál élelmiszer-házhozszállítást és a szolgáltatás…
Tovább olvasom >Ötven millió eurót fordít a Lidl Spain üzletei digitalizálására
Több 50 millió eurót fordít a Lidl elektronikus polccímkék kihelyezésére…
Tovább olvasom >További cikkeink
A cégek négyötöde vesz fel új kollégákat munkavállalói ajánlások alapján
Hazánkban gyakran még mindig ferde szemmel néznek a munkavállalói ajánlói…
Tovább olvasom >Magyar borok a kóstolópohárban
Egy-egy borverseny megmérettetés borász-borász között, igazodási pont a borfogyasztók számára,…
Tovább olvasom >Legnagyobb ellenségünk Dr. Google – Dr. Zacher Gábor orvos a FutureTalks podcastban.
Szorongásainkat különböző függőségekkel küzdjük le, ma már nem csak a…
Tovább olvasom >