The Competition Authority launches a campaign to improve consumer awareness
The Hungarian Competition Authority (GVH) launches a campaign to encourage consumer awareness – the competition authority informed MTI on Monday.
According to the statement the campaign started on Tuesday helps the consumers and businesses in the recognition of misleading communications and supports the proposals with decisions.
More informations about the campaign can be found on the website of the GVH – the competition authority added. (MTI)
Related news
Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >GVH: another popular influencer cooperated with the authority
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Campaign for self-identity
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
German wholesale prices rose both year-on-year and month-on-month in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food inflation in Romania accelerated to 9.88 percent in September
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >László Palkovics discussed the green future in Sopron
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >