The Competition Authority launches a campaign to improve consumer awareness
The Hungarian Competition Authority (GVH) launches a campaign to encourage consumer awareness – the competition authority informed MTI on Monday.
According to the statement the campaign started on Tuesday helps the consumers and businesses in the recognition of misleading communications and supports the proposals with decisions.
More informations about the campaign can be found on the website of the GVH – the competition authority added. (MTI)
Related news
It’s really worth it for the most beautiful moments – Lidl has launched a special campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Consumer compensation and fines – one billion forints worth of lessons learned from the GVH AboutYou case
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Aldi launches healthy recipes for kids in new campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
AM: French-Hungarian cooperation for the future of European agriculture
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A robot vacuum cleaner at home, and the latest top iPhone in Poland, lead the Black Friday top list
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NGM: safe and conscious shopping during Black Friday, this is what shoppers should pay attention to
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

