Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Tesco extends its new ambitious healthy lifestyle targets to Hungary
Tesco extends its new ambitious healthy lifestyle targets to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket:
Tesco has published its health strategy to support shoppers in Hungary in a balanced and sustainable diet.

The sustainability projects focuses on three major fields:
- Increase the proportion of healthier products by the end of 2022.
- A 300 percent increase in sales of plant-based meat substitutes by 2025.
- Develop a plan to make private label products healthier by changing their composition.
Related news
Splash-free urinal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Applications for Tesco’s program to support the future of local youth and communities have been extended until November 14th.
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With 3.1 million QR codes scanned, Tesco Clubcard app ranks among the top 5 most downloaded apps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Production has started at Magna’s new Vecsés plant – the investment will create hundreds of jobs
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >PENNY wins the Energy Efficient Company award again
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >One of the most significant sale periods of the year has begun at Auchan!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

