Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Tesco extends its new ambitious healthy lifestyle targets to Hungary
Tesco extends its new ambitious healthy lifestyle targets to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket:
Tesco has published its health strategy to support shoppers in Hungary in a balanced and sustainable diet.
The sustainability projects focuses on three major fields:
- Increase the proportion of healthier products by the end of 2022.
- A 300 percent increase in sales of plant-based meat substitutes by 2025.
- Develop a plan to make private label products healthier by changing their composition.
Related news
Plant-based dog food cuts environmental “pawprint,” UK study reveals
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 2025 Symbol of Sustainability Awards have been presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nestlé and Tesco again support the work of the Food Bank
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
Pepco’s rival has arrived: Action opens store in Romania
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >New McDonald’s restaurants may open in Hungary – Tiszaújváros is also a potential location
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Several mugs recalled due to heavy metal leaching
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >