Trademagazin > News and articles > Company and Personal News > Tesco extends its new ambitious healthy lifestyle targets to Hungary
Tesco extends its new ambitious healthy lifestyle targets to Hungary
🎧 Hallgasd a cikket:
Tesco has published its health strategy to support shoppers in Hungary in a balanced and sustainable diet.
The sustainability projects focuses on three major fields:
- Increase the proportion of healthier products by the end of 2022.
- A 300 percent increase in sales of plant-based meat substitutes by 2025.
- Develop a plan to make private label products healthier by changing their composition.
Related news
Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The winning projects of Tesco’s competition supporting children, young people and local communities can start with the start of school – nearly 2 million people voted for them
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
More related news >
Related news
LG’s new washing machines come with a microplastic filter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >OKSZ: retail burdens are hindering the recovery of consumer confidence
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coupon war over pensioner vouchers: Lidl and Aldi both offer extra discounts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >