A Tesco Magyarországra is kiterjeszti az egészséges életmódot támogató új, ambiciózus célkitűzéseit
A Tesco közzétette egészségügyi stratégiáját, melynek célja, hogy a magyarországi vásárlókat is támogassa a kiegyensúlyozott és fenntartható táplálkozásban.
Egészségünk talán soha nem volt olyan fontos, mint napjainkban. A kiegyensúlyozott étrend pedig az egyik legjobb módja annak, hogy tegyünk is érte. A Tesco három új vállalást jelentett be, melyek célja az egészséges életmódot támogató élelmiszerek arányának növelése az áruházak polcain, valamint az online értékesítésben:
- Az egészségesebb termékek arányának növelése a megfelelő módszertan kidolgozásával, mely rögzíti a kiindulási állapotot, valamint a 2022 végéig elérni tervezett célokat.
- A növényi alapú, húst helyettesítő termékek értékesítésének 300 százalékos növelése 2025-re.
- Olyan terv kidolgozása, amely a sajátmárkás termékeket azok összetételének megváltoztatásával egészségesebbé teszi.
A három most bejelentett célkitűzés a magyar, szlovák, valamint a cseh piacra vonatkozik és összhangban áll az Egyesült Királyságban érvényes, hasonlóan ambiciózus célokkal.
A vállalások elérése érdekében tett első lépés az egészséges életmódot támogató kínálat jelenlegi arányának felmérése, majd a pontos célok megállapítása. Emellett az áruházlánc a növényi alapú élelmiszereket is könnyebben elérhetővé teszi, valamint elindítja a sajátmárkás termékek átalakítására irányuló széles körű programját. Ennek keretében a Tesco sajátmárkás termékek összetételében csökkenti a só, a zsír, valamint a cukor mennyiségét, és ezzel párhuzamosan növeli azok gyümölcs-, zöldség-, valamint rosttartalmát.
“Szeretnénk a lehető legegyszerűbbé tenni vásárlóink számára az egészségesebb termékek beszerzését. A most bejelentett vállalások a vásárlóink számára fontos területen gyorsítják fel a kínálatunk fejlesztését, és újabb lépést jelentenek a zöldség-gyümölcs vásárlások növelése, valamint a növényi alapú és FreeFrom termékcsaládunk bevezetése mellett. Célkitűzéseinknek köszönhetően minden vásárlónk – bárhol és bármikor is forduljon hozzánk – még könnyebben elérheti majd az egészségesebb táplálkozást biztosító, megfizethető és fenntartható élelmiszereket” – mondta Matt Simister, a Tesco közép-európai vezérigazgatója
Kapcsolódó cikkeink
A JYSK folyamatosan dolgozik a környezeti lábnyomának csökkentésén
A dán vállalat, JYSK, ismét fontos lépéseket tesz a környezetvédelem…
Tovább olvasom >Tesco: második szakaszába ért a „növényi alapú termékek” növekedése
A brit Tesco a növényi alapú élelmiszerek iránti kereslet második…
Tovább olvasom >BCSDH taggyűlés: Álljunk a változások élére!
A Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért (BCSDH – Business…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét vidéki nagyvárosban bővíti szolgáltatását az IKEA
A megfizethetőség és az elérhetőség jegyében az IKEA folyamatosan fejleszti…
Tovább olvasom >Korán érkezik a nyár a Borsodi Friss új ízével
Új, egzotikus ízvilágú taggal bővül a Borsodi Friss termékcsalád. A…
Tovább olvasom >NAK-FruitVeB: bőven jut exportra is a magyar tormából
A hazai piac mellett bőven jut exportra is a kiváló…
Tovább olvasom >