Shoppers were collecting Hungarian hearts in Spar stores
Before the nationwide prize game Hungarian Product implemented its second retailer-specific promotion this year. From the beginning of March until mid-April 19 trademark users participated with nearly 190 products in the ‘Red, white and green’ campaign. Shoppers who bought from the products got so-called Hungarian hearts on the campaign microsite, with which they entered weekly and monthly prize draws. //
Related news
Swiss Supermarkets Embrace Cryptocurrency Payments
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Netherlands expands convenience offering with smart parcel lockers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dea Frankó Csuba at the Inno d’Or conference: a future that can be shaped
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Chinese platforms accelerate warehouse growth across Europe
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coffee, Creativity, Community – Caffè Vergnano Barista Championship 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >