Shoppers were collecting Hungarian hearts in Spar stores
Before the nationwide prize game Hungarian Product implemented its second retailer-specific promotion this year. From the beginning of March until mid-April 19 trademark users participated with nearly 190 products in the ‘Red, white and green’ campaign. Shoppers who bought from the products got so-called Hungarian hearts on the campaign microsite, with which they entered weekly and monthly prize draws. //
Related news
The Downtown Beer Festival has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Adni Öröm! – 1800 children can start the school year in a dignified way
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dr Zoltán Pogátsa on the Hungarian economy: neither the golden age, nor an apocalypse
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Eurozone GDP grew by 0.1 percent in the second quarter compared to the previous quarter
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: industrial production decreased by 1.0 percent compared to the same period of the previous year, expanded by 2.0 percent compared to the previous month
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >