Trade magazin > Hírek és cikkek > Cég- és Személyi Hírek > A SPAR-ból gyűjtötték a magyar szívecskéket
A SPAR-ból gyűjtötték a magyar szívecskéket
Az országos nyereményjátékát megelőzően már az idei második hálózatspecifikus akcióját hajtotta végre a Magyar Termék. A SPAR üzleteiben március és április közepe között tartott „Piros, fehér, zöld” nyereményjátékban 19 védjegyhasználó cég csaknem 190 terméke vett részt. Az akcióban vásárlók már egy védjegyes hazai termék megvásárlásával magyar szívecskét szerezhettek a játék microsite-ján, ezzel pedig részt vehetnek a napi és heti nyeremények sorsolásán. A legalább három magyar szívet gyűjtők indultak a fődíjért, egy Electrolux hűtőszekrényért.
A nyereményjáték sikeréhez hozzájárult, hogy az INTERSPAR üzletekben raklapos kihelyezés segítette az értékesítést. //
Kapcsolódó cikkeink
Rendszerben gondolkodunk
Január 25-én került megrendezésre a Magyar Franchise Szövetség 17. Díjkiosztó…
Tovább olvasom >Merre tovább Student Design?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás adott otthont a POPAI nemzetközi…
Tovább olvasom >Újra megnyílnak a pénzcsapok a kertészetben
Immár kilencedszer találkoztak a kertészek, hogy február 29-én, a Zsendülés…
Tovább olvasom >
Még több cikk hasonló témában >
További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >Éder Tamás: már nem a sonka a húsvét sztárja
Az éves forgalom 30-40 százalékát teszi ki a húsvéti ünnepkör…
Tovább olvasom >Teltházas a Rossmann Expója Szegeden
A tavalyi első, nagy sikerű Beauty Expo után, melyet Budapesten…
Tovább olvasom >