Black Friday Frustration: Over €1.3bn Worth Of Goods Expected To Arrive Damaged, Study Finds
More than €1.3 billion worth of goods sold to online shoppers during the 2021 Black Friday period are expected to arrive damaged, new research from DS Smith has found.
The packaging supplier found that close to one quarter (23%) of European consumers are likely to receive as many as three faulty or damaged items following the Black Friday and Cyber Monday sales.
More than two thirds (43%) of European shoppers say that products arriving broken or damaged is the most frustrating consequence of receiving a Black Friday delivery – if and when this happens, consumers are likely to feel disappointed (45%), annoyed (33%) and frustrated (25%).
ESM
Related news
Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >German Consumers Plan Lower Spending for Black Friday 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Boxes and experiences
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ is puzzled by the government’s decision
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Gergely Gulyás: margin reduction will remain until February 28th and will be expanded to include additional product lines
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >K&H Analyst Commentary: The Hungarian economy is still performing modestly
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
 
                     
                     
                     
					 
					 
					
