A nagy Black Friday Frusztráció: rengeteg a sérülten érkező termék
Több mint 1,3 milliárd eurónyi online eladott árucikk érkezik sérülten a 2021-es Black Friday időszak alatt a vevőkhöz, állapította meg egy felmérésből a DS Smith.

Rengeteg termék nem megfelelően érkezik a vevőhöz
A csomagolócég kutatásából kiderül: az európai fogyasztók közel egy negyede (23%) nagy eséllyel kap akár három hibás vagy sérült terméket a Black Friday és a Cyber Monday ideje alatt.
Az európai vásárlók 43%-a mondja azt, hogy a hibás vagy sérült termékek megérkezése igencsak frusztráló következménye a Black Friday kiszállításoknak. A fogyasztók 45%-a csalódottnak, 33%-a mérgesnek, 25%-a frusztráltnak érzi magát az ilyen esetekben.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Újgenerációs csomagolóanyag a zöldség-gyümölcs szektorban
Hosszabb ideig maradnak frissek a zöldségek és gyümölcsök egy innovatív,…
Tovább olvasom >Magazin: Különdíjas Future Store a Sirha kiállításon
Az eladáshelyi innovációk tárházával várta a Jövő Áruháza a Sirha…
Tovább olvasom >Kormányzati befektetésre szólít fel a DS Smith az Egyesült Királyságban
A DS Smith az infláció miatt az égbe szökött árak…
Tovább olvasom >További cikkeink
Ismét átadásra kerültek az „Inno d’Or – Év Innovációja” díjak
A Trade magazin által tavaly életre hívott verseny célja, hogy…
Tovább olvasom >Biztos pontok a bizonytalanban
A gazdasági környezet változásaira adott lehetséges válaszok kerültek terítékre a…
Tovább olvasom >Innovációs központot nyit a Beiersdorf az Egyesült Államokban
A Beiersdorf globális K+F stratégiája részeként – Sanghaj után másodjára…
Tovább olvasom >