The GVH helps the small breweries in market acquisition
The Hungarian Competition Authority (GVH) required the three largest breweries in Hungary, by the end of 2017 to reduce the amount of their sold beer products by 20 percent exclusively to catering units, which open up more space in front of the small breweries and importers.
The GVH in its statement issued on Thursday announced that the Hungarian Competition Authority has accepted the commitments of the Heineken Hungária Sörgyárak Zrt. (Heineken), Dreher Sörgyárak Zrt. (Dreher) and the Borsodi Sörgyár Kft. (Borsodi), so the three breweries will reduce the amount of of exclusively contracted beer. (MTI)
Related news
The Hungarian Competition Authority and the Greek Competition Authority have strengthened their cooperation
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Clothes come online, profits go out – the Hungarian online fashion market is in foreign hands
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Handbook for ethical influencers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Global internet outage paralyzes digital services – card payments also disrupted
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Loyalty reloaded – who is going to win the loyalty war in 2025?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hatszoros Hungaropack-díjas lett a DS Smith – új szintre emeli a fenntartható csomagolás innovációját
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >