The role, benefits and future of exhibitions – priorities in the light of statistics
The Agricultural and Food Marketing Section of the Hungarian Marketing Association dealt with thefuture role professional exhibitions and marketing communication, its possible purposes, its and effective exhibition work.
Dr. Totth Gedeon is a member of the MMSZ presidency
Dr. Totth Gedeon, president of the MMSZ, and chairman of the section gave a presentation on the results of surveys conducted by German exhibitors, compared to the results of similar Hungarian studies. Digitalisation has made corporate marketers reassessment, or at least rethink.
Related news
Ádám Mérő wins European Marketer of the Year special award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HoReCa Heroes 2025 awards presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s first AI handbook is available
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
34 Hungarian exhibitors participate in ANUGA in Cologne
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >What’s new and new topics at FRUIT LOGISTICA 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >