The role, benefits and future of exhibitions – priorities in the light of statistics
The Agricultural and Food Marketing Section of the Hungarian Marketing Association dealt with thefuture role professional exhibitions and marketing communication, its possible purposes, its and effective exhibition work.

Dr. Totth Gedeon is a member of the MMSZ presidency
Dr. Totth Gedeon, president of the MMSZ, and chairman of the section gave a presentation on the results of surveys conducted by German exhibitors, compared to the results of similar Hungarian studies. Digitalisation has made corporate marketers reassessment, or at least rethink.
Related news
HoReCa Heroes in 2025
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Ádám Mérő wins European Marketer of the Year special award
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >HoReCa Heroes 2025 awards presented
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Great Plain Small-Scale Producers Expo took place with more than 110 exhibitors and 750 visitors
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Entries are now open for two prestigious wine competitions in Strasbourg
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Badacsony’s successes at the Vince Gala
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

