Domestic watermelon promotion program starts
The National Agricultural Chamber and the Agricultural Marketing Centre Nonprofit Ltd. launches a promotion program to popularize Hungarian melon.
The program is launched with the co-operation of six chain of stores – ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO and SPAR. The campaign aims to raise consumer awareness of high-quality domestic melons and watermelons, and to familiarize the customers with the new breed and products to stimulate conscious consumer behavior.
Related news
Star Wars fans can collect 17 new character designs by buying Coca-Cola products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungary’s craft breweries
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NAK: Eastern European farmer organizations join forces to protest against the European Commission’s proposal
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Export champion with innovation in the sugar market curve – Budapest industry roundtable on the competitiveness of confectionery manufacturers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >METRO’s Tasty Hungary initiative has been launched
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to store eggs? – Useful tips from Nébih
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >