Domestic watermelon promotion program starts
The National Agricultural Chamber and the Agricultural Marketing Centre Nonprofit Ltd. launches a promotion program to popularize Hungarian melon.
The program is launched with the co-operation of six chain of stores – ALDI, Auchan, CBA, Lidl, METRO and SPAR. The campaign aims to raise consumer awareness of high-quality domestic melons and watermelons, and to familiarize the customers with the new breed and products to stimulate conscious consumer behavior.
Related news
Campaign launched to dispel misconceptions about meat and dairy products
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Jakab: We must respond to agricultural challenges with competitive farming
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >V4 agricultural chambers demand complete change of direction from the European Commission
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
NGM: conscious shopping for peaceful holidays, consumer protection advice for the Christmas period
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >NKFH: no misleading values were found in the liquid absorption capacity of newborn diapers and sanitary napkins
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

