First there were ‘food trucks’, now there are ‘fashion trucks’ too
In an article published at the Retail Customer Experience website Will Hodgkiss, the CEO of Venture Food Trucks revealed: fashion retailers can be successful with the same concept as food trucks. He lists the reason why in 5 points: 1. starting costs are less than half of a traditional shop’s, 2. the product selection can cover several styles, 3. the owner can decide about the opening hours flexibly, 4. by turning up at an event that suits the fashion truck’s profile the target group can be reached directly, 5. the concept has already proved its worth with the fashion truck Loft Girls in Ontario, Canada, started by Claire Bouvier and Niki Hodgkiss. //
Related news
Lamb Days 2025 was a success: more than 11 thousand guests tasted the special lamb dishes across the country
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The Hungarian food truck scene has found a new market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Food truck season kicks off with a goulash cannon and a dachshund race
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) Wolf László: Egy bank mindig több lesz egy fintech cégnél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >(HU) A nap mondása
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >