When it comes to footie
Be careful with the football eb commercials. UEFA, as a rights holder, focuses not only on matches but also on commercial rights.
It is becoming a tradition for the ÖRT to publish the rules on the commercial rights of that competition before an international sporting competition, thereby helping advertisers to comply with legal competition rules.
The rules relating to soccer EB were drafted and published by the organiser UEFA. The following link describes the commercial rights in Chapter XII, page 46. https://documents.uefa.com/v/u/jelrkQPEX8GrBz8fAuJvhA –
Related news
Strategic cooperation for responsible pharmaceutical communication
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AB InBev in talks to replace Heineken as UEFA beer partner
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Lidl extends sponsorship deal with UEFA
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How to avoid the hassles of online shopping?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >It’s time for company Christmas parties: a waste of money or a good party?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Price isn’t enough, promotions and re(in)novation are lifting the plane
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
