Coca-Cola HBC Magyarország enters the snack category
Coca-Cola HBC Magyarország is testing its latest biscuit brand in Hungary’s HUF 80bn snack market: MyWellness flavoured oat and functional biscuits are available in 19 Hungarian Auchan stores from November. Back in 2019, Coca-Cola HBC Magyarország’s parent company acquired Serbia’s market leader snack company Bambi for EUR 260m. //
This article is available for reading in Trade magazin 2022.12-01
Related news
Vodka – the new faces of colourless
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Monster Lando Norris
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >FECSO: industry dialogue for sustainable packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Pensioner vouchers: each chain entices customers differently
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >A taste journey at Auchan: customers are welcomed with the cuisines of 13 nations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The 6th Bodrogi PET Cup has begun
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >