Coca-Cola HBC Magyarország enters the snack category
Coca-Cola HBC Magyarország is testing its latest biscuit brand in Hungary’s HUF 80bn snack market: MyWellness flavoured oat and functional biscuits are available in 19 Hungarian Auchan stores from November. Back in 2019, Coca-Cola HBC Magyarország’s parent company acquired Serbia’s market leader snack company Bambi for EUR 260m. //
This article is available for reading in Trade magazin 2022.12-01
Related news
This year’s Coop Rally toured Western Hungary
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Close to consumers
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >The battle of digital shelves
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
