Carrefour introduces the blockchain technology in Europe
Launching the blockchain technology is an integral part of the retail chain’s restructuring plan, ‘Carrefour2022’. Blockchain is a secure digital database that can’t be falsified, in which all information sent by its users are stored. The technology is already being used with Carrefour Quality Line Auvergne chicken, and in 2018 it will be extended to eight more products – egg, cheese, milk, orange, tomato, salmon and minced beef steak – to better monitor their production.
Related news
Half of Europe’s shoppers are incognito
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Five microtrends rewriting green claim strategies
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >With a competitive agriculture for the development of rural regions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
More and more domestic SMEs are turning to the possibility of exporting
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Wolt Market is moving to a new location in Debrecen – the range may almost double
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >We mostly use AI in the workplace for information retrieval
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >