A Carrefour Európában bevezeti a blockchain technológiát

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2018. 05. 25. 06:06

A blockchain bevezetése fontos mérföldkő a cég „Carrefour 2022”-nek nevezett átalakítási tervében. A technológia egy biztonságos digitális adatbázis, nem lehet hamisítani, és minden felhasználó által bevitt adatot elraktároz.
A blockchaint már használják a Carrefour Quality Line Auvergne csirkéknél. 2018-ban nyolc másik állati és növényi termékre is ki szeretnék terjeszteni: a tojás, sajt, tej, narancs, paradicsom, lazac és darált marhasteak követhetőségét is modernizálnák.

Az élelmiszeriparban is használható megoldásban az ellátási lánc minden résztvevője (termelők, feldolgozóüzemek és disztribútorok) bele tudja jegyezni az adott árutétellel kapcsolatban történteket (dátumok, helyek, épületek, kezelések stb.).

A Carrefourhoz kapcsolódó másik hír, hogy a Carrefour Poland hét lengyel zöldség- és gyümölcstermelő vállalattal szerződött friss áru átvételére. Az Agrohurt, Grono, Fruit, Szpargrol, Olbromski, Natureza és Swietokrzyska Farm cégek terményei a várakozások szerint idén júliusban kerülnek először a polcokra.

Az üzletekbe hagyományos kaliforniai paprika, póréhagyma, retek, spárga, fejessaláta, karfiol és brokkoli, valamint bio cukkini, répa, cékla, újhagyma, Hokkaido tök, fodros kel (kale), alma és burgonya fog lengyel földekről érkezni.

Kapcsolódó cikkeink