30 éve számíthatunk a Reckitt márkáira Magyarországon
A Reckitt Benckiser Group PLC egy brit multinacionális, fogyasztási cikkeket gyártó vállalat, amelynek székhelye az angliai Slough-ban található. A Reckitt több mint 60 országban van jelen, és közel 40 ezer embert foglalkoztat. Egészségügyi, higiéniai és étrend-kiegészítő termékeit csaknem 200 országban értékesítik.
Magyarországon 30 éves múlttal rendelkezünk, jelenleg három vállalkozásba szervezve folytatunk gyártói, valamint széles körű forgalmazási tevékenységet. Mindennap, mindenben, amit teszünk, a közös célunk vezérel bennünket: védeni, gyógyítani és táplálni egy tisztább, egészségesebb világért.
Közkedvelt márkáink több mint 200 éve jelentenek változást az emberek mindennapi életében. Büszkék vagyunk arra, hogy naponta világszerte 30 millió darabot is meghaladó Reckitt termék kerül a vásárlókhoz, amelyeket a nap minden pillanatában családok generációi használnak.
Health üzletágunk márkái közé tartoznak a Nurofen felnőtt- és gyermek-fájdalomcsillapítók, a Strepsils és a Strepfen torokfájás elleni készítmények, a Gaviscon emésztési zavarok elleni gyógyszerek, illetve a Dettol antiszeptikus termékcsalád, a Veet szőrtelenítők és a Durex brand.
Legtöbb márkánk meghatározó szerepet tölt be kategóriájában, segítve az emberek védelmét és gyógyítását. A Nurofen portfóliója széles körben nyújt megbízható megoldást minden korosztály számára. A Strepsils és Strepfen termékeink között mindenki megtalálhatja a számára megfelelő gyógymódot a torokfájás első jeleitől a kínzó fájdalomig terjedően.
Budapesti kereskedelmi egységünk 2023-ban büszkén szerezte meg a „Top Employer” minősítést, amellyel a független Top Employers Institute ismeri el az ország legjobb munkáltatóit. (x)
Related news
Tastes and contradictions: why is something that is not healthy delicious – and how can we still eat well in Hungarian?
Hungarian cuisine is famous worldwide for its rich flavors, hearty…
Read more >A scientifically proven method for dietary treatment of bloating: What does the FODMAP diet do?
FODMAP is not a fad diet, but a clinically proven,…
Read more >Celebrity brands, vitamins and green packaging: the drugstore market has taken a new direction
The drugstore market has seen spectacular growth in recent years,…
Read more >Related news
Introducing the new general manager of Henkel Consumer Brands: Maurizio Salvaggio believes in the power of a team
On 1 April Maurizio Salvaggio took over the leadership of…
Read more >Cake of Hungary celebrates 18 years
For the 18th time the Hungarian Confectioners’ Craft Union (MCI)…
Read more >High-quality dairy products for every day
The name Sole-Mizo Zrt. stands for quality and tradition. Every…
Read more >