30 éve számíthatunk a Reckitt márkáira Magyarországon
A Reckitt Benckiser Group PLC egy brit multinacionális, fogyasztási cikkeket gyártó vállalat, amelynek székhelye az angliai Slough-ban található. A Reckitt több mint 60 országban van jelen, és közel 40 ezer embert foglalkoztat. Egészségügyi, higiéniai és étrend-kiegészítő termékeit csaknem 200 országban értékesítik.
Magyarországon 30 éves múlttal rendelkezünk, jelenleg három vállalkozásba szervezve folytatunk gyártói, valamint széles körű forgalmazási tevékenységet. Mindennap, mindenben, amit teszünk, a közös célunk vezérel bennünket: védeni, gyógyítani és táplálni egy tisztább, egészségesebb világért.
Közkedvelt márkáink több mint 200 éve jelentenek változást az emberek mindennapi életében. Büszkék vagyunk arra, hogy naponta világszerte 30 millió darabot is meghaladó Reckitt termék kerül a vásárlókhoz, amelyeket a nap minden pillanatában családok generációi használnak.
Health üzletágunk márkái közé tartoznak a Nurofen felnőtt- és gyermek-fájdalomcsillapítók, a Strepsils és a Strepfen torokfájás elleni készítmények, a Gaviscon emésztési zavarok elleni gyógyszerek, illetve a Dettol antiszeptikus termékcsalád, a Veet szőrtelenítők és a Durex brand.
Legtöbb márkánk meghatározó szerepet tölt be kategóriájában, segítve az emberek védelmét és gyógyítását. A Nurofen portfóliója széles körben nyújt megbízható megoldást minden korosztály számára. A Strepsils és Strepfen termékeink között mindenki megtalálhatja a számára megfelelő gyógymódot a torokfájás első jeleitől a kínzó fájdalomig terjedően.
Budapesti kereskedelmi egységünk 2023-ban büszkén szerezte meg a „Top Employer” minősítést, amellyel a független Top Employers Institute ismeri el az ország legjobb munkáltatóit. (x)
Related news
Neglected national disease: every year we lose a small town’s worth of Hungarians to diabetes
In recent decades, diabetes has become a real public health…
Read more >One drop closer to health: this is how daily fluid replacement can be exciting
Inadequate hydration can cause headaches, fatigue and concentration problems, yet…
Read more >Auchan provides free health screening to all its employees
Auchan Hungary pays special attention to maintaining the health and…
Read more >Related news
Gold medal winner wines in Lidl’s product selection
Ten years ago Lidl Magyarország committed itself to promoting Hungarian…
Read more >(HU) memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
Sorry, this entry is only available in HU.
Read more >Take wherever you wish: sustainable packaging for active consumers
On-the-go foods made for active consumers are conquering shops, as…
Read more >