From the top online FMCG retail markets 4 will be European by 2023
According to IGD, calculating with a 20-percent annual growth, by 2023 the world’s top 10 online FMCG retail markets will produce a value of EUR 200 billion – and 4 of them will be European. The United Kingdom, France, Germany and Spain are expected to be the biggest markets in Europe. IGD forecasts that China’s growth rate will be 31 percent in the next 5 years, with online’s share in total FMCG retail sales jumping from 3.8 percent to 11.2 percent. //
Related news
Trade isn’t an obstacle – it can also be a tool for sustainability
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Addressing Generation Z on the beverage market
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >“Bamboo plastic”: stronger than traditional plastic, yet decomposes in 50 days – a new raw material could be used in packaging
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The 2025 Sustainable Future Awards were presented: the most outstanding sustainable companies and leaders of the year were recognized
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pink trucks and contemporary artists and influencers set hope in motion
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >AgriTech InnoExpo 2025 – where innovation meets nature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
