From the top online FMCG retail markets 4 will be European by 2023
According to IGD, calculating with a 20-percent annual growth, by 2023 the world’s top 10 online FMCG retail markets will produce a value of EUR 200 billion – and 4 of them will be European. The United Kingdom, France, Germany and Spain are expected to be the biggest markets in Europe. IGD forecasts that China’s growth rate will be 31 percent in the next 5 years, with online’s share in total FMCG retail sales jumping from 3.8 percent to 11.2 percent. //
Related news
The future of AI agents: key predictions and trends for 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >How to prepare Christmas dinner on the kitchen stove?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
The Temu model is at a turning point: extra-cheap online imports may become more expensive from 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Climate-tolerant alternative in arable fields: peanuts could be one of the winners of climate change
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Experience, timing, awareness: a new travel logic is emerging towards 2026
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
