2023-ra a top online élelmiszer-kereskedelmi piac közül 4 európai lesz
A 10 vezető globális online élelmiszer-kereskedelmi piac közösen majdnem 200 milliárd eurót termel majd 2023-ra, 20%-os éves fejlődéssel számolva. Közülük 4 európai. Az Egyesült Királyság, Franciaország, Németország és Spanyolország lesz várhatóan a legnagyobb forgalmú piac Európában.
Az IGD kutatása szerint a következő 5 évben Kínának 31%-os lesz az éves növekedési rátája, és 3,8%-ról 11,2%-ra nő majd az online élelmiszer-kereskedelmi piaci részesedése. Így a kínai piac ugyanolyan mértékben nő majd, mint az idei évben a 10 vezető ország piaca összesen. //
Kapcsolódó cikkeink
Reacty Digital kutatás: Zsugorodó termékek, növekvő tájékoztatás
Magyarországon 2024. március 1-től kezdődően a nagyobb élelmiszerkereskedőket kötelezik arra,…
Tovább olvasom >Egészség a mindennapokban
Az egészséges életmód mindenkinek mást és mást jelent, és nem…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Friss húsok és fagyasztott hústermékek árát csökkenti az ALDI
Az ALDI tovább folytatja az árcsökkentést: május elejétől 12 friss…
Tovább olvasom >