2016 was the year of innovation and expansion for Auchan
In 2016 Auchan Retail Hungary realised gross sales of HUF 350.4-billion with their 19 hypermarkets and 18 petrol stations. Sales increased by 3.8 percent and the company strengthened its positions in the Hungarian market. This year Auchan will open their first supermarket in Szekszárd. Auchan also started a programme that helps customers to stay healthy. Head of the health project Virginie Depardieu told: until the end of the year experts will examine the ingredients of thousands of products, and based on the results the retailer will make health recommendations, using special product markings. //
Related news
HUN-REN and the University of Singapore organize a conference on healthy living
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Sustainability in the pressure of time
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Creative lunch box: 4+1 tips for a fun and healthy start to school
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
OKSZ: Inflation no longer justifies maintaining the margin freeze
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >KSH: in August, consumer prices exceeded the values of the same month of the previous year by an average of 4.3 percent
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >István Madár: Inflation would be higher without price caps
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >