Kibővíti „Túl jó, hogy a szemétbe kerüljön” -kampányát a Carrefour

Dátum: 2019. 04. 23. 11:30

Újabb 240 boltjában indítja el „Too Good To Go” (“Túl jó, hogy a szemétbe kerüljön”)-kampányát a Carrefour. A belga hipermarket-lánc 84 üzlete már túl van a „tesztüzemmódon”, és bebizonyosodott, hogy az eladatlan áruk arányának csökkentését célzó intézkedés nagyon is sikeres. A kampány keretében az áruházlánc  csökkentett áron, online árulja azokat a termékeit, amelyek hamarosan lejárnak.

A vásárlók rendelhetnek ún. meglepetésdobozokat is, amelyek az eredeti 12-15 eurós ár helyett mindössze 4 euróba kerülnek. A szabályozás szerint már eladhatatlan, ám tökéletesen jó termékek másik részét a Carrefour élelmiszerbankoknak, jótékonysági szervezeteknek adja el vagy ajánlja fel, írja az ESM.