Kibővíti „Túl jó, hogy a szemétbe kerüljön” -kampányát a Carrefour
Újabb 240 boltjában indítja el „Too Good To Go” (“Túl jó, hogy a szemétbe kerüljön”)-kampányát a Carrefour. A belga hipermarket-lánc 84 üzlete már túl van a „tesztüzemmódon”, és bebizonyosodott, hogy az eladatlan áruk arányának csökkentését célzó intézkedés nagyon is sikeres. A kampány keretében az áruházlánc csökkentett áron, online árulja azokat a termékeit, amelyek hamarosan lejárnak.
A vásárlók rendelhetnek ún. meglepetésdobozokat is, amelyek az eredeti 12-15 eurós ár helyett mindössze 4 euróba kerülnek. A szabályozás szerint már eladhatatlan, ám tökéletesen jó termékek másik részét a Carrefour élelmiszerbankoknak, jótékonysági szervezeteknek adja el vagy ajánlja fel, írja az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Fotós pályázattal frissít a Theodora ásványvíz és a Varázslatos Magyarország
Elindult a Theodora ásványvíz és a Varázslatos Magyarország közös fotópályázata,…
Tovább olvasom >Pénteken indul a jubileumi Felső-Tiszai PET Kupa
Tizedik alkalommal rendeznek hulladékgyűjtő versenyt a Felső-Tiszán. A jubileumi PET…
Tovább olvasom >Harminc éve kaphatók biotermékek a Carrefour üzleteiben
Jubilál a francia Carrefour – idén épp harminc éve, 1992-ben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Háromszoros támogatás a Magyar Élelmiszerbank részére
Véget ért a Ben’s OriginalTM és a Magyar Élelmiszerbank Egyesület…
Tovább olvasom >Minden negyedik vásárló használt BNPL szolgáltatást az elmúlt fél évben
A Mastercard’s World Payments Advisory™ új, több mint 50 országban végzett…
Tovább olvasom >A vártnál kevésbé javult az augusztusi befektetői hangulat az euróövezetben
A vártnál kevésbé javult a Sentix gazdaságkutató intézet augusztusi euróövezeti…
Tovább olvasom >