A Lidl erdőtelepítésbe vágta a fejszéjét
A Lidl Magyarország szándéknyilatkozatot írt alá a Pilisi Parkerdő Zrt.-vel, melynek értelmében vállalja, hogy támogatja a decemberi ónoseső által sérült erdőterületek újratelepítését. A tavalyi év végén mintegy 50 ezer hektár állami erdő károsodott, mely nagy mértékben érintette a Pilisi Parkerdőt. A Lidl a károk enyhítésére olyan akciót indít, amely által a vásárlókkal összefogva hozzájárulhatnak a közös értékek helyreállításához.
A Lidl Magyarország a környezetvédelem mellett elkötelezett vállalatként döntött úgy, hogy összefogást kezdeményez és pénzadománnyal támogatja az egyik leglátogatottabb, egyedülálló természeti értékeket kezelő Pilisi Parkerdő Zrt.-t a tavaly év végi jégkárok utáni erdőhelyreállításban. A mai napon aláírt szándéknyilatkozat értelmében a Lidl a nyár folyamán akciót indít és az így befolyó pénzösszeget átadja a Parkerdő számára, részt vállalva az újratelepítéshez szükséges facsemeték vásárlásában.
„A vizek, illetve az ásványvizek és az erdőségek Magyarország két alapvető természeti érteke, melyek megőrzésében hiszünk és kiemelt feladatunknak tekintjük. Mivel az ónos esőzések okozta károk felmérése még zajlik és az újratelepítés csak ősszel indulhat el, ezért a nyár folyamán egy olyan akciót indítunk, amelynek köszönhetően, minden egyes eladott, kiváló minőségű Saguaro ásványvíz után 1 Ft-ot adományozunk a Parkerdő számára. Fontosnak tartjuk, hogy felelős vállalatként támogassuk, szebbé tegyük környezetünket, ezért döntöttünk úgy, hogy természetes ásványvizeink eladásával segítjük az erdő újratelepítését. Bízunk benne, hogy a társadalmi összefogás eredményeként minél magasabb összeget adhatunk majd át.” – mondta el Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország PR vezetője.
Lomniczi Gergely, a Pilisi Parkerdő szóvivője az aláírt szándéknyilatkozat kapcsán elmondta: „Példaértékűnek tekintjük a Lidl Magyarország kezdeményezését. A vállalatok, nagyvállalatok tudatos és felelős magatartása nélkülözhetetlen környezeti értékeink megóvásában. Az ónos esőzések sajnos olyan mértékű károkat okoztak, ami az elmúlt 30-40 év munkáját tette tönkre. Ennek helyreállítása évekig eltart és rendkívüli költségekkel jár, ezért minden támogatást nagyra értékelünk.”
A tervek szerint az akció nyár elején indul és egészen nyár végéig tart, így a gyűjtésre több hónap áll majd rendelkezésre. A társadalmi összefogáson alapuló pénzadományon felül a Lidl felajánlotta azt is, hogy segítséget nyújt a csemeték elültetésében.
Kapcsolódó cikkeink
A sport, mint a marketing csodafegyvere
A sport az évek során kiemelkedő marketingeszközzé vált, amelyet vállalatok…
Tovább olvasom >Ötven új in-store éttermet nyit a Pingo Doce
Foodservice kínálatának bővítésével akarja magát megkülönböztetni a Pingo Doce az…
Tovább olvasom >Viszlát Aldi ár!
Az árvezető szerep 2024-ben némiképp túlértékelt. A rekord magas infláció…
Tovább olvasom >További cikkeink
Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >Továbbra is Magyarország vezető márkái között a SPAR
Rangos szakmai elismeréseket kapott a SPAR Magyarország. A SPAR, az…
Tovább olvasom >Másodszor indul tavaszi élelmiszergyűjtő kampány a Tescóban
A Tesco évek óta támogatja a Magyar Élelmiszerbank Egyesület tartósélelmiszer-gyűjtő…
Tovább olvasom >