Zöldségsöröket dobott piacra Lengyelországban a Carrefour
A Carrefour Polska bejelentette, hogy zöldséges sörválasztékkal lépett piacra Lengyelországban, amely állítása szerint az első ilyen jellegű sörkínálat az országban. Az innovatív termékfejlesztés része a kiskereskedő azon erőfeszítéseinek, hogy bővítse vegetáriánus, vegán és biotermékek kínálatát, a biológiai sokféleség védelme érdekében.
A Nook Brewery-től származó vegán sör természetes cékla-, paradicsom- és sárgarépaléből készül, és három változatban kapható – lila céklás, véres paradicsom és rozsdás sárgarépa színben és ízben. A vásárlók pedig 10% kedvezményt kaphatnak a felvágottak vegán megfelelőinek előállítására szakosodott Meatless márka termékeiből az új növényi sör SKU-k megvásárlásával.
A Carrefour Polska formátumfejlesztési és kereskedelmi koncepciókkal foglalkozó részlegének vezetője, Sylwester Mroczek kijelentette:
„A kézműves sörök nem csupán hóbortnak számítanak: Népszerűségük évek óta növekszik, a lengyelek pedig nagyon nyitottak mindenféle kísérletre – nem csak a sörrel kapcsolatban. A Carrefour üzleteiben egyre nagyobb teret foglalnak el a natúr, egészséges termékek minimális feldolgozottsággal, beleértve a vegán választékot is. A VEGE NOOK sörök újabb bizonyítékai annak, hogy minden részlegünkön igyekszünk érdekes megoldásokat javasolni, ezért Nagyon örülünk az együttműködésünknek.”
A Carrefour Polska az „egészséges polcon” más kategóriákban is bővíti termékválasztékát, mint például a glutén- és laktózmentes termékek terén.
Kapcsolódó cikkeink
DélKerTÉSZ: Rekordmennyiségű magyar zöldség került a boltláncokba
Rekordmennyiségű magyar zöldséget juttatott el a belföldi áruházláncokba a DélKerTÉSZ…
Tovább olvasom >Családbarát termékekkel bővült az Impossible Foods kínálata az USA-ban
Az Impossible Foods három új termékkel bővítette kínálatát az Egyesült…
Tovább olvasom >Speciális zabitallal ihatják mostantól a britek teájukat
A Glebe Farm Foods legújabb növényi alapú itala, a PureOaty…
Tovább olvasom >További innovációs termékek
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >