Virtuális üzletet nyit a Carrefour a francia Rakuten piactéren

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 05. 05. 10:11

Virtuális boltot nyit a Rakuten piactéren a Carrefour áprilisban egy olyan együttműködés keretében, amely lehetővé teszi a két szereplő számára, hogy „megszilárdítsák omnichannel stratégiájukat és növeljék a vásárlói hűséget”. A Rakuten piactér havonta mintegy 15 millió látogatót vonz, akik a szolgáltatások teljes ökoszisztémáját használják az online értékesítés fellendítésére.

A partnerség révén a fogyasztók az 1997-ben Japánban alakult Rakuten weboldalán keresztül hozzáférhetnek a Carrefour termékeihez, a Rakuten Club R hűségprogramjához csatlakozva pedig egész évben 5–35%-os ajánlatokhoz juthatnak. A vállalat 70 digitális szolgáltatást kínál olyan területeken,

int az e-kereskedelem, a távközlés, a fintech és a mesterséges intelligencia.
Franciaországban a Rakuten általános vásárlási platformként működik, amelyen új, használt és felújított termékek kerülnek értékesítésre.

Kapcsolódó cikkeink