Virtuális bepillantás a Profession.hu irodájába és közösségébe

Szerző: Trademagazin Dátum: 2023. 04. 25. 09:57

A Profession.hu Magyarország leglátogatottabb állásportáljaként folyamatosan kutatja az álláshirdetések megjelenésének a leghatékonyabb módját, mind tartalmi elemek, mind nyelvezet tekintetében. A témában gyakran megszólalnak a cég szakértői a sajtóban és konferenciákon egyaránt. Ezúttal a vállalat saját, megújult felülete válik ennek platformjává, amihez a hirdetések és tartalmak a kutatások eredményeinek figyelembevételével készülnek. 

Hivatásunk a jövőd – a szlogen

Az álláskeresési portál számtalan, a munkaerőpiac trendjeiről, várható alakulásáról készített kutatással, adatelemzéssel, szakértői nyilatkozattal tájékoztatja a munkaadói és a munkavállalói oldalt egyaránt. Az elmúlt években a megfelelő jelöltek megtalálása és hosszú távú megtartása jelenti a vállalatok egyik legnagyobb kihívását. A Profession.hu folyamatosan vizsgálja az aktuális helyzetet, és a nehézségeket feltárva tesz javaslatot a cégeknek a hatékony munkaerőfelvételre.

A munkaerőhiány a cégek részéről egyre növekvő erőbefektetést igényel a meglévő kollégák megtartása és a megfelelő, új munkaerő megtalálása érdekében. Ennek leggyakoribb formája az álláshirdetés – amely sikerességét azonban nagyban meghatározza az álláshirdetés tartalma, szövegezése. A portál nem csak javaslatokat tesz a toborzás hatékonyságának növelésére, de megújult, saját, munkavállalók számára létrehozott felületén több évnyi kutatási eredmény alapján meghatározott irányelvek szerint végzi a toborzását.

„Felmértük a munkavállalók álláshirdetésekkel és munkahelyváltással kapcsolatos attitűdjeit, elvárásait. Az eredmények alapján alakítottuk ki új employer branding stratégiánkat, amelynek egyik manifesztuma a potenciális jelöltjeink számára létrehozott dedikált aloldal. Ezen keresztül teljesen megújult tartalommal szólítjuk meg a tevékenységünk szempontjából releváns munkavállalói célcsoportokat, az ő elvárásaik, preferenciáik szerint létrehozott álláshirdetésekkel, szegmentált kommunikációval. Különböző érdeklődésű emberek különböző elvárásokkal, eltérő fontossági sorrenddel keresnek állást, más-más szemüvegen keresztül figyelik a cégeket – ezt mindenképpen érdemes szem előtt tartani figyelmük megszerzése érdekében”

– magyarázza a koncepcióról Simon-Göröcs Lili, a Profession.hu HR igazgatója.  

„A hosszas leírások és klisék helyett saját ízlésünk szerint készített, őszinte és önazonos videók formájában mutatkozunk be, a szakmai területekre szabott cikkek mellett belsős viccek és mondások, életképek is helyet kaptak az új felületen, valamint egy 3D-s virtuális sétával kalauzoljuk el az érdeklődőket az irodánkban, hogy az első pillanattól kezdve, akár már a jelentkezése előtt valódi bepillantást nyerhessenek a Profession.hu életébe”

– teszi hozzá a szakember.

Kapcsolódó cikkeink