Vállalásokkal ünnepli a 40-et az Alpro

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2020. 11. 01. 21:57

A növényi alapú élelmiszerek egyik közkedvelt gyártója, az Alpro idén ünnepli fennállásának 40. évfordulóját. A márka ez alkalomból egy új, 2025-ig tartó fenntarthatósági akciótervet indít. A „Növényeink a jövőt táplálják” elnevezésű kezdeményezés egy kettős célrendszer (fenntarthatóság és egészséges táplálkozás), amely az emberi egészség és a bolygó megóvása érdekében igyekszik 2025-re mérhető elmozdulást elérni a növényi táplálkozás felé.

– Szívvel-lélekkel hiszünk abban, hogy többféle módon is tudjuk csökkenteni ökológiai lábnyomunkat, és folyamatosan arra törekszünk, hogy fenntarthatóbbak és környezettudatosabbak legyünk – mondta Mizser-Sebők Melinda, az Alpro márka managere.

Emellett egy 30 millió eurós beruházást is bejelentettek európai gyártókapacitásuk fejlesztésére, a növényi alapú termékek iránti növekvő fogyasztói kereslet kielégítésére.

1980-as indulása óta az Alpro fő célja, hogy a fenntartható életvitelt és az egészséges táplálkozást népszerűsítse. A márka 2017-ben csatlakozott a Danone márkacsaládjához, annak szerves részeként, egyedi erősségeire építve segíti a Danone-t az élelmiszeripar megreformálását célzó „táplálkozási forradalmában”. //

Kapcsolódó cikkeink