A növényi alapú és tejtermékek támogatják a Danone eladásainak növekedését
Az áremelkedések lassulása mellett minden régióban és termékkategóriában újra növekedésnek indult a Danone értékesítési volumene, ami optimizmussal tölti el a vállalatot a jelenlegi kihívásokkal teli környezetben.
Az árak visszafogása kifizetődőnek bizonyult, hiszen a vállalat árbevétele 4,2%-kal 6,8 milliárd euróra a harmadik negyedévben. Ezt főként a mennyiségi értékesítés 3,6%-os növekedése támogatta, miközben az árak mindössze 0,7%-kal emelkedtek.
Európában az árak 1%-kal csökkentek, a volumen pedig 2,4%-kal nőtt. A kevésbé meleg nyugat-európai időjárás ellenére az ásványvíz-értékesítés is nőtt, de különösen a tejtermékek és növényi alapú termékek – az Alpro, az Actimel és a YoPro – értek el kiemelkedő eredményeket.
Észak-Amerikában az értékesítés 5,8%-kal nőtt, amelyet 4,9%-os volumennövekedés és 0,9%-os áremelkedés támogatott. Az amerikai piacon a magas fehérjetartalmú termékek, a kávétejszínek és a vizek is jól teljesítettek.
A fellendülés okán a Danone tartja magát korábbi előrejelzéséhez, amely az árbevétel növekedését 3 és 5% közöttre teszi, illetve az árrés mérsékelt javulását vetít előre.
RetailDetail
Kapcsolódó cikkeink
Ugrásszerűen nő az alternatívfehérje-szabadalmak száma
A Good Food Institute a maga nemében első és egyedülálló…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >Az ifjú teniszcsillag, Carlos Alcaraz a Danone új márkanagykövete
Globális márkanagykövetként az ifjú spanyol teniszsztár, Carlos Alcaraz segíti az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >