Vagyunk-e elég nagy piac a hard seltzerek érkezéséhez?
Csúcsitallá válik a hard seltzer (alkoholos ízesített szódavíz) – még a legnagyobb sör- és más alkoholgyártók, óriásmárkák (Smirnoff, Bud, Corona, Sam Adams) is beszállnak a buliba, és egyre inkább a kraft főzdék is.
Amerikában idén nyárra több helyen is terveztek hard seltzer fesztiválokat – még nem tudni, mennyire befolyásolta ezeket a vírus. Az USA piacon 2021-ben 2,5 Mrd dollárra jósolják forgalmukat, és szakértők szerint európai behatolásukhoz Anglia lehet a rés.
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai RTD-koktélok piacán törekszik nagyobb részesedésre a japán Suntory
A japán Suntory Holdings a szeszes italok terén megszerzett szakértelmére…
Tovább olvasom >Hét év után visszatér a Carrefour Bulgáriába
Médiajelentések szerint a francia kiskereskedelmi óriás Carrefour egy a Retail…
Tovább olvasom >Jelentős szereplővé válhat Kína az RTD-piacon
Egy az IWSR által a 2022-es globális RTD-fogyasztás 83%-át reprezentáló…
Tovább olvasom >További cikkeink
Eladták a Hot Ones-t gyártó First We Feast stúdiót – Soros György cége is az új tulajdonosok között
A Buzzfeed 82,5 millió dollárért (több mint 32 milliárd forintért)…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >