Üzletet nyitott a TikTok az Egyesült Államokban
A márkák, a kereskedők és alkotók a livestream funkciók és olyan videók segítségével, melyekre koppintással a nézők megvásárolhatják a látott termékeket közvetlenül értékesíthetnek a végfelhasználók felé.
A TikTok Shop kedden indult el az Egyesült Államokban – olvasható a közösségimédia-vállalat blogbejegyzésében. A lépés e-kereskedelmi elemmel bővíti a népszerű alkalmazást, és lehetővé teszi a 150 millió amerikai felhasználó számára, hogy az alkalmazáson belül találjanak és vásároljanak termékeket. A kezdeményezés az azonnali értékesítésre is alkalmas videókat és élő közvetítéseket közvetlenül a felhasználók feedjébe helyezi.
A rendelkezésre álló eszközök között szerepel, hogy a vállalkozások egyéni termékkollekciókat hozhatnak létre profiloldalukon. A „bolt” lapon lehetősége nyílik a vállalkozásoknak termékeik megjelenítésére, a vásárlók pedig egy lapon láthatják a termékajánlásokat és kezelhetik a megrendeléseket.
A vállalkozások alkalmazáson belüli e-kereskedelmi tevékenységének elindításának támogatására a vállalat bevezette a TikTok Shop Seller Center applikációt is. A különálló alkalmazás olyan eszközöket tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a kereskedők számára, hogy más e-kereskedelmi platformokról, például a Shopify-ról közvetlenül kapcsolódjanak. A TikTok jelezte, hogy más platformokhoz, például a Salesforce-hoz hasonlóan közvetlen integrációt is kínál.
Kapcsolódó cikkeink
Kivonul a Getir az USA-ból, de a FreshDirect folytatja működését
A gyorskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy tőkéjét hazai piacára, Törökországba csoportosítja…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >Poharas ételeket hoz forgalomba az Unilever Knorr márkája alatt a dolgozó fogyasztók megnyerésére
A szószairól és leveseiről ismert márka hét rizs- és tésztafajtát…
Tovább olvasom >További cikkeink
FAO: második hónapja nőttek a globális élelmiszerárak áprilisban havi szinten
Áprilisban már a második egymást követő hónapban nőttek a globális…
Tovább olvasom >Száguldó vonaton a szépségápolás
Az FMCG-szektoron belül a szépségápolás az egyik leggyorsabban fejlődő piac,…
Tovább olvasom >Intrum Fizetőképességi Index: Ismét javult a magyarok fizetőképessége, de még korai lehet az öröm
Az idei év elején tovább javult a magyarok fizetőképessége, az…
Tovább olvasom >