Üzletet nyitott a TikTok az Egyesült Államokban

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 09. 13. 09:59

A márkák, a kereskedők és alkotók a livestream funkciók és olyan videók segítségével, melyekre koppintással a nézők megvásárolhatják a látott termékeket közvetlenül értékesíthetnek a végfelhasználók felé.

A TikTok Shop kedden indult el az Egyesült Államokban – olvasható a közösségimédia-vállalat blogbejegyzésében. A lépés e-kereskedelmi elemmel bővíti a népszerű alkalmazást, és lehetővé teszi a 150 millió amerikai felhasználó számára, hogy az alkalmazáson belül találjanak és vásároljanak termékeket. A kezdeményezés az azonnali értékesítésre is alkalmas videókat és élő közvetítéseket közvetlenül a felhasználók feedjébe helyezi.

A rendelkezésre álló eszközök között szerepel, hogy a vállalkozások egyéni termékkollekciókat hozhatnak létre profiloldalukon. A „bolt” lapon lehetősége nyílik a vállalkozásoknak termékeik megjelenítésére, a vásárlók pedig egy lapon láthatják a termékajánlásokat és kezelhetik a megrendeléseket.

A vállalkozások alkalmazáson belüli e-kereskedelmi tevékenységének elindításának támogatására a vállalat bevezette a TikTok Shop Seller Center applikációt is. A különálló alkalmazás olyan eszközöket tartalmaz, amelyek lehetővé teszik a kereskedők számára, hogy más e-kereskedelmi platformokról, például a Shopify-ról közvetlenül kapcsolódjanak. A TikTok jelezte, hogy más platformokhoz, például a Salesforce-hoz hasonlóan közvetlen integrációt is kínál.

Retail Dive

Kapcsolódó cikkeink