Újra kitört a vásárlási őrület a briteknél
Ismét elképesztő árufelhalmozásba fogtak a britek, amióta a kormány meghosszabbította a lezárásokat.
A második vásárlási hullámban is ugyanazok a termékek fogytak, mint az elsőben. A fogyasztók rengeteg konzervet, rizst, tésztát, papírtörlőt, arctisztító kendőt és wc-papírt vásároltak.
Az Ocado, a Sainsbury’s, a Tesco és a Waitrose 3,2 %-os emelkedést tapasztaltak a múlt hétvége óta.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Magazin: Krisán László: „A válságkezelésben mindenkinek van felelőssége”
Az elmúlt időszakban számos tényező nehezítette a hazai vállalkozások mindennapi…
Tovább olvasom >Győrffy Balázs: „Az élelmiszeripar stratégiai jelentőségű ágazat”
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara (NAK) közel 400 ezer tagjának érdekében…
Tovább olvasom >Magazin: FMCG: járvány után az árak
Amikor e cikk születik, még nem látni a teljes éves…
Tovább olvasom >További cikkeink
A SPAR Magyarország is letette a névjegyét Budapest egyik legnagyobb hazai gin fesztiválja mellett
A IV. Gin Market Budapest minden eddiginél több kiállítóval, impozáns…
Tovább olvasom >Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Employer Branding az AI és a GenZ-k korában konferencia: A folytatás
2024. november 27-én a Pasaréti Közösségi Házban került megrendezésre a…
Tovább olvasom >