Mobillal is fizethetnek a vásárlók a dm üzleteiben
A dm üzleteiben a vásárlók mobiltelefonjuk használatával, NFC technológián alapuló érintés nélküli fizetéssel is kiegyenlíthetik a számlájukat. A dm a vásárlói igények figyelembe vételével folyamatosan bővíti szolgáltatásait, így a mobiltárcát használók számára is nyújt már alternatívát a drogéria.
A dm a fizetési lehetőségek terén is lépést tart a fejlődéssel, így üzleteiben lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy mobiltárcával egyenlítsék ki a számlát.
A vásárló az NFC kapcsolatra képes telefonja, valamint bankja együttműködésének köszönhetően a mobilját is tudja használni a dm üzleteiben, ha nem szeretne plasztikkártyát magával vinni a vásárláshoz.
A mobiltárca szolgáltatás az okostelefonba költözteti a plasztik alapú kártyákat egy mobilalkalmazás segítségével, ennek mobilfizetési funkciójával válhat a fizetés még egyszerűbbé: a mobiltelefonhátulját kell a terminálhoz érinteni.
„A dm a fizetési megoldások terén is igyekszik gyorsan reagálni a változásokra, s csatlakozni az olyan innovatív kényelmi megoldásokhoz, amelyek segítségével a vásárlók a nekik leginkább szimpatikus fizetési mód mellett dönthetnek” – nyilatkozta Kanyó Roland, a dm marketing és PR menedzsere.
A dm folyamatosan dolgozik a szolgáltatások fejlesztésén, év eleje óta valamennyi boltjában ingyenes wifi áll a vásárlók rendelkezésére, júniusban debütált a drogéria új mobilalkalmazása is: a törzsvásárlók számára a dm applikációja egyet jelent a törzsvásárlói kártyájukkal. Az applikáción keresztül a vásárlóknak lehetőségük van arra, hogy pontjaikat még kényelmesebben gyűjtsék, különböző kedvezményeket vegyenek igénybe, és értékes kuponokat váltsanak ki az alkalmazáson keresztül is.
A dm applikációjának megújítása számos előnnyel jár: a kasszánál a vásárlók az activebeauty kártyájuk mellett már telefonjuk bemutatásával is érvényesíteni tudják a kedvezményeket. A vásárlók még szabadabban használhatják fel összegyűjtött pontjaikat, hiszen digitálisan a kuponok egyesével, alacsonyabb pontért is elérhetőek.
Kapcsolódó cikkeink
Az árakba, a technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba invesztált a dm
A drogéria forgalma 17%-kal nőtt az elmúlt gazdasági évben A…
Tovább olvasom >Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >