Új vegán márkát indít útjára a Tesco az Egyesült Királyságban
Root & Soul néven növényi alapú márkát vezet be a piacra a Tesco annak ellenére, hogy a vegán élelmiszerek eladásai lassulnak az egész ágazatban.
A kiskereskedő a Szellemi Tulajdonjogi Hivatalnál a 29., 30. és 31. osztályba tartozó védjegy bejegyezését kérelmezte, amelyek a The Grocer élelmiszeripari magazin szerint számos növényi alapú terméket, így tej- és húsalternatívákat, valamint gyümölcs- és zöldségféléket foglalnak magukba.
Az új márka azt követően született, hogy az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedője az év elején bemutatta Finest Signature Vegetables termékcsaládját, amely a növényeket előtérbe helyező kezdeményezésének része.
Breige Donaghy, a brit Tesco élelmiszeripari termékfejlesztési és innovációs igazgatója akkor azt mondta:
– Stratégiánk következő szakasza a növényekre fókuszál. Legújabb termékcsaládunkat azért fejlesztettük, mert egyre nagyobb keresletet láttunk a vegetáriánus opciók iránt, amelyekben a húsutánzatok helyett a teljes kiőrlésű élelmiszerek, zöldségek és tejtermékek állnak az ételek középpontjában.
– A fogyasztók egyre inkább felfedezik, hogy milyen ízletesek is lehetnek a növényi alapú ételek, ha egyedi textúrákat és csábító ízeket elegyítünk, és mi ebben szeretnénk segíteni vásárlóinkat.
A lépésre a Tesco a vegán termékek értékesítésének lassulása közepette szánta el magát: a húsalternatívák eladásai az elmúlt évben 13,6%-kal csökkentek.
A múlt hónap elején a Beyond Meat közölte, hogy bevételei 9%-nyit estek, ami miatt a munkaerő egyötödének leépítésére kényszerül.
Kapcsolódó cikkeink
Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Beruházni tervez a Shein az Egyesült Királyságban
A Reuters szerint a Shein a következő öt évben 211…
Tovább olvasom >Tíz új üzletet nyit a brit Aldi még a nyáron
Az Aldi több mint 10 új üzlet megnyitását tervezi az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >