Új vegán márkát indít útjára a Tesco az Egyesült Királyságban
Root & Soul néven növényi alapú márkát vezet be a piacra a Tesco annak ellenére, hogy a vegán élelmiszerek eladásai lassulnak az egész ágazatban.
A kiskereskedő a Szellemi Tulajdonjogi Hivatalnál a 29., 30. és 31. osztályba tartozó védjegy bejegyezését kérelmezte, amelyek a The Grocer élelmiszeripari magazin szerint számos növényi alapú terméket, így tej- és húsalternatívákat, valamint gyümölcs- és zöldségféléket foglalnak magukba.
Az új márka azt követően született, hogy az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedője az év elején bemutatta Finest Signature Vegetables termékcsaládját, amely a növényeket előtérbe helyező kezdeményezésének része.
Breige Donaghy, a brit Tesco élelmiszeripari termékfejlesztési és innovációs igazgatója akkor azt mondta:
– Stratégiánk következő szakasza a növényekre fókuszál. Legújabb termékcsaládunkat azért fejlesztettük, mert egyre nagyobb keresletet láttunk a vegetáriánus opciók iránt, amelyekben a húsutánzatok helyett a teljes kiőrlésű élelmiszerek, zöldségek és tejtermékek állnak az ételek középpontjában.
– A fogyasztók egyre inkább felfedezik, hogy milyen ízletesek is lehetnek a növényi alapú ételek, ha egyedi textúrákat és csábító ízeket elegyítünk, és mi ebben szeretnénk segíteni vásárlóinkat.
A lépésre a Tesco a vegán termékek értékesítésének lassulása közepette szánta el magát: a húsalternatívák eladásai az elmúlt évben 13,6%-kal csökkentek.
A múlt hónap elején a Beyond Meat közölte, hogy bevételei 9%-nyit estek, ami miatt a munkaerő egyötödének leépítésére kényszerül.
Kapcsolódó cikkeink
Matcha Latte zabitalt vezet be kínálatába az Oatly az Egyesült Királyságban
Az idei nyarat új, matcha latte ízű zabitallal dobja fel…
Tovább olvasom >Beyond lett a Beyond Meatből: irányt vált a növényi alapú cég
Elhagyta nevéből a Meat szót a Beyond Meat, és a…
Tovább olvasom >Tesco kampány az egészségesebb táplálkozásért – ingyen gyümölcs gyerekeknek
Új kampányt indított a Tesco az Egyesült Királyságban a gyümölcs-…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem minden boltban használható a 30 ezer forintos nyugdíjas élelmiszer-utalvány
Szeptember 1. és október 15. között kézbesítik azt a 30…
Tovább olvasom >Baba Kuponhét a Rossmann-nál – most először az Online Drogériában is elérhető a 10%-os kedvezmény
2025. augusztus 4. és 10. között ismét meghirdeti népszerű Baba…
Tovább olvasom >Több tízezer rendelést adtak már le a Kifli.hu új kedvezménypogramjában
Alig negyedév alatt érte el a 20 ezer főt a Kifli.hu Xtra…
Tovább olvasom >