Új vegán márkát indít útjára a Tesco az Egyesült Királyságban
Root & Soul néven növényi alapú márkát vezet be a piacra a Tesco annak ellenére, hogy a vegán élelmiszerek eladásai lassulnak az egész ágazatban.
A kiskereskedő a Szellemi Tulajdonjogi Hivatalnál a 29., 30. és 31. osztályba tartozó védjegy bejegyezését kérelmezte, amelyek a The Grocer élelmiszeripari magazin szerint számos növényi alapú terméket, így tej- és húsalternatívákat, valamint gyümölcs- és zöldségféléket foglalnak magukba.
Az új márka azt követően született, hogy az Egyesült Királyság legnagyobb kiskereskedője az év elején bemutatta Finest Signature Vegetables termékcsaládját, amely a növényeket előtérbe helyező kezdeményezésének része.
Breige Donaghy, a brit Tesco élelmiszeripari termékfejlesztési és innovációs igazgatója akkor azt mondta:
– Stratégiánk következő szakasza a növényekre fókuszál. Legújabb termékcsaládunkat azért fejlesztettük, mert egyre nagyobb keresletet láttunk a vegetáriánus opciók iránt, amelyekben a húsutánzatok helyett a teljes kiőrlésű élelmiszerek, zöldségek és tejtermékek állnak az ételek középpontjában.
– A fogyasztók egyre inkább felfedezik, hogy milyen ízletesek is lehetnek a növényi alapú ételek, ha egyedi textúrákat és csábító ízeket elegyítünk, és mi ebben szeretnénk segíteni vásárlóinkat.
A lépésre a Tesco a vegán termékek értékesítésének lassulása közepette szánta el magát: a húsalternatívák eladásai az elmúlt évben 13,6%-kal csökkentek.
A múlt hónap elején a Beyond Meat közölte, hogy bevételei 9%-nyit estek, ami miatt a munkaerő egyötödének leépítésére kényszerül.
Kapcsolódó cikkeink
Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Már online orvosok is vigyáznak a tescósokra
Júniusban tovább bővítette dolgozói juttatási csomagját a Tesco. A nyár…
Tovább olvasom >További cikkeink
A fogyasztói tudatosságnak a pénztárca szab határokat
Egészséges, fenntartható és megfizethető alapanyagokat, élelmiszereket szeretnének a fogyasztók vásárolni,…
Tovább olvasom >Drága falatok – egyre mélyebben kell a pénztárcába nyúlni a húsért
Hiába őrzi népszerűségét a sertéshús a magyar fogyasztók körében, az…
Tovább olvasom >Globális minimumadó: Az amerikai vállalatcsoportok végleg kikerülhetnek a szabályozás alól
Az elmúlt időszakban a globális minimumadó kapcsán izgalmas fejlemények játszódtak…
Tovább olvasom >