Új termékcsaládot dobott a piacra a HELIA-D

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 06. 06. 15:47

Bemutatták hazánk egyik legnagyobb múltú kozmetikai márkája, a HELIA-D legújabb fejlesztését, a HELIA-D új Hydramax-termékcsaládot.

A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.

Magyarországon is egyre szélesebb vásárlói réteg foglalkozik tudatosan a bőrápolással, hasonlóan a nyugat-európai piacokhoz. Kifejezetten nekik szól a Helia-D új fejlesztése, az új generációs, mélyhidratáló krémgél, a Hydramax termékcsalád, amely májustól elérhető. A termékekben olyan fontos hatóanyagok találhatók, amelyek kortól függetlenül alkalmazhatók a bőrápolási rutinban. Ilyen például a hidratálást biztosító 3-féle hialuronsav, peptidek, valamint az anti-aging hatású C-vitamin.

– Szeretnénk annyira népszerűvé tenni az új, vegán összetevőkből álló termékcsaládot, mint egykor a fekete dobozos, arany betűs csomagolású volt, amely szinte minden családban felbukkant. A Helia-D elsősorban drogériatermék, ebben a csatornában aktívan jelen vagyunk, de mellette a hipermarketekben és az egy fokkal magasabbra pozicionált üzletláncokban is, mint például a Douglas – mondta el Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezető-tulajdonosa a sajtótájékoztatón, amelyen a HELIA-D mind a három márkanagykövete jelen volt: Pataki Ági, egykori modell, Jakabos Zsuzsanna, Európa-­bajnok úszó és Tapasztó Orsi, kutató fizikus. //

Kapcsolódó cikkeink