Új termékcsaládot dobott a piacra a HELIA-D
Bemutatták hazánk egyik legnagyobb múltú kozmetikai márkája, a HELIA-D legújabb fejlesztését, a HELIA-D új Hydramax-termékcsaládot.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Magyarországon is egyre szélesebb vásárlói réteg foglalkozik tudatosan a bőrápolással, hasonlóan a nyugat-európai piacokhoz. Kifejezetten nekik szól a Helia-D új fejlesztése, az új generációs, mélyhidratáló krémgél, a Hydramax termékcsalád, amely májustól elérhető. A termékekben olyan fontos hatóanyagok találhatók, amelyek kortól függetlenül alkalmazhatók a bőrápolási rutinban. Ilyen például a hidratálást biztosító 3-féle hialuronsav, peptidek, valamint az anti-aging hatású C-vitamin.
– Szeretnénk annyira népszerűvé tenni az új, vegán összetevőkből álló termékcsaládot, mint egykor a fekete dobozos, arany betűs csomagolású volt, amely szinte minden családban felbukkant. A Helia-D elsősorban drogériatermék, ebben a csatornában aktívan jelen vagyunk, de mellette a hipermarketekben és az egy fokkal magasabbra pozicionált üzletláncokban is, mint például a Douglas – mondta el Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezető-tulajdonosa a sajtótájékoztatón, amelyen a HELIA-D mind a három márkanagykövete jelen volt: Pataki Ági, egykori modell, Jakabos Zsuzsanna, Európa-bajnok úszó és Tapasztó Orsi, kutató fizikus. //
Kapcsolódó cikkeink
Start-up-ba invesztál a német Weleda
A tanúsítvánnyal rendelkező natúrkozmetikumok és antropozófiai gyógyszerek forgalmazása terén globális…
Tovább olvasom >A növényi alapú innovációkra ösztönzőleg hat a fermentáció, a regionális ízek és az árparitás
Bár a növényi alapú ágazat eddig is jelentős sikereket ért…
Tovább olvasom >Áfareformot javasolnak szakértők a megfizethetőbb, egészségesebb és fenntarthatóbb élelmiszerekért
Az Oxford Martin School és az Environmental Change Institute kutatói…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: 100 ezer forint alatt vagy 2 millió felett
A fiataloknak átlagosan 669 ezer forint tartaléka van, a részletes…
Tovább olvasom >Ismét a Carlsberg az UEFA válogatott tornáinak hivatalos söre
A Carlsberg hosszú távú partnerségi megállapodást írt alá az Európai…
Tovább olvasom >Rekordarányban kerültek saját márkás termékek a vásárlók kosarába
Februárban a Kifli.hu vásárlóinak több mint háromnegyede választott az online…
Tovább olvasom >