Új termékcsaládot dobott a piacra a HELIA-D
Bemutatták hazánk egyik legnagyobb múltú kozmetikai márkája, a HELIA-D legújabb fejlesztését, a HELIA-D új Hydramax-termékcsaládot.
A cikk a Trade magazin 2023/6-7. lapszámában olvasható.
Magyarországon is egyre szélesebb vásárlói réteg foglalkozik tudatosan a bőrápolással, hasonlóan a nyugat-európai piacokhoz. Kifejezetten nekik szól a Helia-D új fejlesztése, az új generációs, mélyhidratáló krémgél, a Hydramax termékcsalád, amely májustól elérhető. A termékekben olyan fontos hatóanyagok találhatók, amelyek kortól függetlenül alkalmazhatók a bőrápolási rutinban. Ilyen például a hidratálást biztosító 3-féle hialuronsav, peptidek, valamint az anti-aging hatású C-vitamin.
– Szeretnénk annyira népszerűvé tenni az új, vegán összetevőkből álló termékcsaládot, mint egykor a fekete dobozos, arany betűs csomagolású volt, amely szinte minden családban felbukkant. A Helia-D elsősorban drogériatermék, ebben a csatornában aktívan jelen vagyunk, de mellette a hipermarketekben és az egy fokkal magasabbra pozicionált üzletláncokban is, mint például a Douglas – mondta el Budaházy Péter, a Helia-D ügyvezető-tulajdonosa a sajtótájékoztatón, amelyen a HELIA-D mind a három márkanagykövete jelen volt: Pataki Ági, egykori modell, Jakabos Zsuzsanna, Európa-bajnok úszó és Tapasztó Orsi, kutató fizikus. //
Kapcsolódó cikkeink
Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >A vegánok gyakrabban vásárolnak élelmiszert, mint a húsfogyasztók
A vegánok és vegetáriánusok lényegesen gyakrabban járnak élelmiszert vásárolni, mint…
Tovább olvasom >A növényi italokat gyártó Sproudba fektetett a Lantmännen
A svéd agrár-élelmiszeripari vállalat, a Lantmännen mintegy 10%-os részesedést szerzett…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekordszinten a vállalatvezetők elköteleződése a fenntarthatóság iránt
A K&H fenntarthatósági index legfrissebb adatai szerint a vállalatvezetők hozzáállása…
Tovább olvasom >Kismértékben emelkedett a FAO élelmiszerár-indexe júniusban a hús, tejtermékek és növényi olajok drágulása miatt
Az ENSZ Élelmezésügyi és Mezőgazdasági Szervezetének (FAO) pénteki jelentése szerint az élelmiszer-alapanyagok…
Tovább olvasom >Mitől tízszereződhet meg egy-egy bor ára?
Kevesebben vannak világszerte, mint ahány ember járt az űrben, számuk…
Tovább olvasom >