Új szendviccsel bővül a McDonald’s Maestro termékcsaládja
Az étteremlánc egy korábbi népszerű termék újragondolásával üdvözli az újra beköszöntő meleg időjárást. A Maestro termékcsalád legújabb szendvicse izgalmas olaszos ízvilágban hozza vissza a napon szárított paradicsom mással összetéveszthetetlen ízét.
A Sunny Sofia, a soron következő Maestro szendvics a kategória egyetlen terméke lesz a promóció ideje alatt, de olyan különlegességek mellett fut jelenleg, mint a Meki® Erős Pistás burgerei és egyéb „megpistázott” termékei, vagy az étteremlánc legnagyobb* marhahúspogácsáját tartalmazó szendvicse, a Big Tasty®.
A napsugarak ihlette Maestro burger a szárított paradicsom mellett egy krémes bazsalikomos szósszal készül, valamint két szelet ropogós baconnel és fehér cheddar sajttal egészül ki. A mediterrán élményt pedig a rukkolás salátakeverék és friss hagyma teszi teljessé.
A Sunny Sofia időszakos termék, mely 2024.05.09-től visszavonásig, illetve a készletek erejéig érhető el. Az Erős Pistás termékek időszakos termékek, melyek 2024.04.16-tól visszavonásig, illetve a készletek erejéig érhetőek el.
A Big Tasty® időszakos termék, mely 2024.03.05-től visszavonásig, illetve a készletek erejéig érhető el. *A Big Tasty® promóció időszaka alatt, a magyarországi McDonald’s éttermekben, átmérő és tömeg paraméterek alapján.
A termékek a McReggeli®-t árusító éttermeinkben 10:30 után kaphatóak.
Kapcsolódó cikkeink
Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >Elérte a zsugorinfláció a sajtburgert is
Az infláció és a zsugorfláció, vagyis a termékek méretének csökkentése…
Tovább olvasom >Intelligens ipari parkot nyitott a McDonald’s
A McDonald’s jelentős lépést tett a kínai piacon való szerepvállalásának…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >