Új saját márkás termékcsaláddal rukkolt elő a SPAR International

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 05. 11. 09:52

A SPAR International SPAR Daily márkanév alatt új, saját márkás testápolási termékcsaládot vezetett be.

A SPAR International SPAR Daily márkanév alatt új, saját márkás testápolási termékcsaládot vezetett be.

A vállalat közleményében azt írta, hogy a termékcsalád fejlesztésével a célja az, hogy „erősítse a SPAR-kiskereskedőknek és vásárlóknak kínált minőségi, napi szükségleti cikkek választékát” megfizethető áron. A termékek környezetbarát csomagolásba kerülnek.

A SPAR Daily termékcsalád

A kínálatban megtalálható SPAR Daily szappanok 500 ml-es, újrahasznosított PET-ből készült flakonban, magnólia, aloe és kakaófelhő változatban kaphatók. A SPAR Daily tusfürdő szintén 500 ml-es kiszerelésben elérhető. A termékcsaládhoz tartozik egy 25 darabos SPAR Daily arctörlő kendő is, amely a kiskereskedő szerint „bőrnyugtató és hidratáló”, valamint műanyagmentes.

Környezeti fenntarthatóság

„A SPAR folytatja a nemzetközileg kifejlesztett SPAR saját márkás termékcsaládok vizsgálatát olyan új csomagolási megoldások alkalmazása céljából, amelyek tükrözik a vállalat környezeti fenntarthatóság iránti elkötelezettségét” – közölte a SPAR.

Az új termékcsalád bevezetése a termékek és a csomagolás fenntarthatóságára összpontosító SPAR Eco; a biotermékekre fókuszáló SPAR Natural; valamint a 2021-ben bevezetett és jelenleg világszerte 15 piacon jelen lévő SPAR N°1 Value termékcsalád sikerére épít.

A SPAR Daily termékcsalád 2023 második negyedévétől lesz elérhető a SPAR üzletekben Európa-szerte, majd megjelenik más globális piacokon is – közölte a kiskereskedő.

ESM

Kapcsolódó cikkeink