Új igazgató a Nestlé PURINA büki gyárának élén
Májustól új igazgatóval folytatja működését a Nestlé PURINA büki gyára: Arthur van Raalte távozását követően Tanja Žigić, a szerbiai surčini gyár korábbi vezetője vette át a pozíciót.
Tanja Žigić termelési mérnökként kezdte a Nestlénél pályafutását 2008-ban. Az élelmiszertechnológiai végzettséggel rendelkező szakember látványosan lépdelt előre a ranglétrán: 2014-ben előléptették a surčini Nestlé gyár termelésvezetői posztjára, majd néhány évvel később, 2018-ban a gyár igazgatójává nevezték ki.
Tanja az évek során sikeresen menedzselte a gyár versenyképességét, ami nagyban hozzájárult az üzem profitjavításához és különböző fejlesztések lehetőségének megteremtéséhez. Vezetése alatt a surčini gyár a Nestlé európai gyártóbázisainak fontos helyszíne lett: az üzem 40 százalékkal növelte termelési volumenét, ezzel párhuzamosan 330-ról 530 főre emelte az alkalmazottak számát, és az exportpiacokat is több mint 40 országra bővítette.
„A Nestlé PURINA büki gyára a régió legnagyobb és legmodernebb üzemévé fejlődött az előző 25 évben. Büszke vagyok kollégáimra, akik elkötelezettségükkel folyamatosan biztosították a gyár fejlődését”
– mondja az új gyárigazgató.
„Ezekre az eredményekre építkezve a jövőben is folytatjuk a fejlesztéseket és az innovációt, hiszen ez teszi majd lehetővé, hogy a büki PURINA gyár a jövőben is meghatározó szereplője legyen az európai állateledel-gyártásnak.”
Kapcsolódó cikkeink
150 millió fontból korszerűsíti állateledel-gyárát a Nestlé Purina az Egyesült Királyságban
Több mint 150 millió fontot (167 millió USD) ruház be…
Tovább olvasom >Tálak újratöltve
Bár a tavalyi év „árzivataros” hónapjaiban sok háztartásban állateledel helyett…
Tovább olvasom >Kisebb környezetterhelésű termékeket vezet be a piacra a Purina Europában
Purina One DualNature márkanév alatt vezette be a Purina, Európa…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >