Új HR igazgató a Decathlonnál
Peszeki Gabriella több mint 10 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik, dolgozott FMCG területen is.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/01/Kepernyofoto-2024-01-29-19.42.49.png)
Peszeki Gabriella
Peszeki Gabriella októberben csatlakozott a nemzetközi sportszerforgalmazó csapatához. A HR szakember több mint 10 éves vezetői tapasztalattal rendelkezik a telekommunikációs, FMCG és gyártói szegmensekben, a HR mellett közgazdász végzettséggel is rendelkezik, tapasztalt Business Coach.
Gabriella több multinacionális cégnél szerzett szerteágazó szakmai tapasztalatot, többek között HR Business Partnerként, nemzetközi szakértőként, szervezetfejlesztési vezetőként, valamint személyügyi vezetőként is. Széleskörű szakmai tudását és tapasztalatát az új pozíció kihívásain és feladatain túl új perspektívák megnyitására tervezi felhasználni. A szakember korábban dolgozott a Magyar Telekomnál, a Coca Cola-nál, a Mercedes Benz-nél és az RTL Magyarországnál is – utóbbi pozícióból váltott a Decathlon színeibe.
„Az életemben mindig fontos szerepet kapott a sport, számomra és családom, gyermekeim számára is napi aktív elfoglaltság, ezért különösen közel áll hozzám az a szemlélet, melyet a Decathlon nyújt dolgozói és vásárlói számára. A cég emberközpontú kultúrája, az inkluzív szemlélet is nagyon közel áll hozzám – a vezetői feladatok mellett már az első hetekben megismerkedtem az üzletek és a raktárak csapataival, így első kézből tapasztalhatom, milyen pozitív légkörű közösséget alkot az 1500 főt meghaladó munkavállalói kollektíva”
– mondta Peszeki Gabriella.
Peszeki Gabriella, a Decathlon új HR vezetője hisz a csapatmunkában
Hisz a folyamatos tanulásban, a csapatmunkában, a transzparens kommunikációban és az analitikus képességek kihasználásában, legkedvesebb területe a tehetség- és szervezetfejlesztés. Célja, hogy a stabil alapokra támaszkodva olyan légkört teremtsen a rábízott kollégák számára, melyben hosszútávú céljaikat elérhetik és a gyorsan változó időkben is biztonságban és támogatva érzik magukat – ebben az adatközpontú gondolkodás is segíteni fogja.
Meggyőződése, hogy a kollégák kiválasztása, motiválása és közösséggé formálása egy ilyen környezetben, mint a Decathlon igazán motiváló, ahol a HR üzleti partnerként valós értéket teremt. Gyermekkora óta sportol, legfőképp vízi sportokat űz, legújabban pedig funkcionális edzéseken vesz részt.
Kapcsolódó cikkeink
Mit tehetnek a vállalatok a munkahelyi jóllét érdekében?
A munkahelyi jóllét csak egy jól hangzó fogalom, vagy a…
Tovább olvasom >Nemzetközi kutatás: a fiataloknak fontosabb az állásuk biztonsága, mint a fizetésük mértéke
Az utóbbi években rendkívül fontossá vált a munkavállalóknak, hogy egy állás hosszú…
Tovább olvasom >13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >