Új fűszerezést kap a THIS növényi „csirkéje”
A brit THIS partnerségre lépett a Schwartz fűszerbranddel, hogy javítson növényi alapú „csirkehúsának” ízén, s még inkább húsjellegűvé varázsolja a terméket.
A THIS Isn’t Chicken a brand második legnépszerűbb terméke, az első helyen a növényi bacon áll. A THIS a fűszerezéssel azt reméli, hogy a csirkealternatíva íze, textúrája és megjelenése még valósághűbb lesz.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Az amerikai éttermek már közel felében szolgálnak fel vegán fogásokat
Örülhetnek az Egyesült Államokban a növényi alapú élelmiszereket fogyasztók, ugyanis…
Tovább olvasom >A növényi hús nem váltotta be a hozzá fűzött reményeket Az Egyesült Államokban
Többéves növekedés után a növényi alapú húsalternatívák stagnálása figyelhető meg…
Tovább olvasom >Már a retailereknél az Impossible Foods növényi kolbásza
Az Impossible Foods hamarosan piacra dobja Impossible Sausage Made From…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >